BT SINIF'a Hepiniz Hoşgeldiniz :)

Merhabalar sevgili bilişim teknolojileri öğretmenleri ve bilişim dersine gönül veren öğrencilerim :) Sizlere yeni bir blog ile merhabalar diyorum. Neden yeni bir blog derseniz, öğrencilere ve öğretmen arkadaşlarıma farklı kaynaklar sunmak amacıyla yeni bir blog açmak istedim. Bu blogun yapısı diğer bloglardan biraz farklı olacak. Elimden geldiğince teknoloji haberleri ile ilgili de paylaşımlarda bulunmaya özen göstereceğim.


BT SINIF ismini neden seçtim ?

Aslında ismi ararken hiç zorlanmadım. Amacım farklı tarzda bir isim bulmak ya da teknoloji ile ilgili bir site içerisinde teknoloji kelimesi geçsin diye bir derdim de olmadı açıkçası. İsmi sağolsun öğrencilerim ile birlikte bulduk. Onların tavsiyeleri şu şekilde oldu " Hocam sürekli BT SINIF'a gidelim diyoruz ismi de bt sınıf olsun" dediler. Bende tamam o zaman dedim ve bu şekilde bir alt alan adı ile blogumuz açtık. Blog öğretmen ve öğrencilere beraber hitap edecek. Kısaca bir bilişim teknolojileri öğretmeni girdiği zaman site içerisinde aradığı bir çok şeyi bulabilecek. Aynı şey öğrenciler içinde geçerli olacak. Öğrenciler siteye girdikleri zaman BT dersine ait bir çok dosyayı, testi ve yazılı sorusu örneklerini bulabilecekler.

Site içerisinde 5,6,7 ve 8.sınıflarda yer alan bilişim teknolojileri ve yazılım dersi ile birlikte lisede okutulan bilgisayar bilimleri dersine ait konulardan içerikleri bulabilirsiniz. Ayrıca sizde elinizdeki içerikleri mail yoluyla bana göndererek siteye katkıda bulunabilirsiniz.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Bu yazıyı ilerleyen günlerde ve gerektiği zamanlarda güncelleyeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder